آموزش بازاریابی و فروش

مقالات در حوزه بازاریابی و فروشندگی

آموزش بازاریابی و فروش

مقالات در حوزه بازاریابی و فروشندگی

  • ۰
  • ۰


1 – فروشنده ( خودتان )

 اعتبار خودتان انقدر مهم است که ممکن است فقط ظاهر و شخصیت شما باعث گردد ، معامله انجام شده یا به هم بخورد . اعتبار شخصی بالا از بعد ظاهری سه رکن دارد : لباس ، آراستگی ، و لوازم شخصی .

فروشندگان برتر ، لباس افراد موفق را می پوشند . باید درباره نحوه لباس پوشیدن افرادی که در کسب و کارشان موفق هستند ، کتاب بخوانید و بعد مطمئن شوید که ظاهرتان همانند کسی است که مشتری به راحتی توصیه اش را می پذیرد ف یا به او پول می دهد . به فروشندگان لرتر در زمینه کاریتان نگاه کنید و مانند انها لباس بپوشید و اراسته باشید . 95 % از اولین برداشتی که مشتری از شما دارند ، به واسطه لباس شماست . دلیلش اینس که لباستان 95 % از بدنتان را می پوشاند ، هیچ چیز را به شانس واگذار نکنید .

 

2 – وجهه شرکت شما

شرکتتان چه مدت در این کار فعال بوده و چقدر بزرگ است ؟ امروزه 85 % از فروشها بر اساس شنیده هاست . این مسئله بر می گردد به " کسب جایگاه " و این که مشتریها و دیگران در بازار راجع به شما چه فکری می کنند و چه حرفی می زنند . هر چه شهرت شما بیشتر و مثبت تر باشد ، مشتریها هم آسانتر توصیه هایتان را می پذیرند و اقدام به خرید می کنند .

 

3- اعلام رضایت مشتریان

نامه ای از یک مشتری راضی ، فهرستی از مشتریهای خشنود و حتی عکس آنها در جریان یک مذاکره فروش ، اعتبار استثنایی برایتان ایجاد می کند . مردم معمولا یک محصول یا خدمات را نمی خرند ، مگر اینکه بدانند چه کسی آنرا خریده و از آن راضی است ، یادتان باشد در ملاقات فروش ، این اطلاعات را به روشنی در اختیار مشتری قرار دهید .

 

4 – معرفی محصول

در صورتی که معرفی محصول ، حساب شده ، کاملا حرفه ای و با توجه به نیازهای مشتری باشد . ارزش خدمات یا محصول را افزایش میدهد و عملا قیمتی را که برای محصول در نظر گرفته اید ، بالا می برد .

 

ارائه خوبی از محصول ، اعتبار بالایی ایجاد می کند و این اعتبار بر ترس و بی اعتمادی هایی که باعث منصرف شدن بیشتر مشتریها میشوند ، غلبه می کند .

 

5 – خود محصول یا خدمات

نحوه معرفی محصولتان ، باید به وضوح نشان دهد که مشتر با خرید محصول شما ، در مقایسه با محصول رقیب یا قیمت ان ، سود بیشتری می برد . فروش در واقع در هنگام معرفی محصول صورت می گیرد .

 

این یک قانون عالی برای موفقیت در فروش است که می گوید : " همه چیز اهمیت دارد " . هر کاری که در موقع فروش انجام می دهید یا به فروشتان کمک می کند یا به ان ضربه می زند یا شما را به سمت فروش می برد یا شما را از آن دور می کند یا اعتبارتان را افزایش می دهد و یا اعتبارتان را کم می کند ، ولی هیچ چیز بی تاثیر نیست ، همه چیز اثر دارد . همه فروشندگان برتر می دانند که همه چیز اهمیت دارد و هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنند . شما هم نباید این کار را بکنید .

منبع:
قدرت ذهن من ( قلعه موفقیت و قدرت )

  • ۹۴/۰۳/۳۱
  • ehsan na

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی